fredag 14 oktober 2011

Var god BÖJ!

Vaknade 06:40, hungrig givetvis! Upp och fixa kaffe, ostmackor och ägg. Lyxade lite och skippade gröten, mest för att jag inte hade någon frukt att hacka ned. Hamnade i soffan, försökte sova en stund till. Var verkligen inte sugen på gymmet, hade nämligen planerat ett djävulspass för att avsluta veckan på topp.

Lyckades ändå på något konstigt sätt övertala mig själv and there you go, snart stod jag taggad till tänderna, jävligt sugen att klå min förra tid. Min enda ska jag säga eftersom jag bara kört detta helvete en gång förut.

Passet som sådant:

400m löpning
29 knäböj med vikt ( körde med stången endast, 20 kg)

Sju varv på tid!

Förra gången låg jag på närmare 27,5 min. Idag......tadaaa....26:13 min!! Jävligt nöjd men svettig och smått illamående stapplade jag hemåt för en dusch.

Sitter nu på tåget mot Stockholm. Imorgon ska jag kika på riktiga idrottare, det är nämligen Crossfit-SM in town!! Ska bli tokskoj att se, få lite inspiration, motivation och frustration över att jag ligger ljusår efter hihi!

Have a nice one folks!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar