onsdag 19 oktober 2011

Ur koma

Komapatienten har vaknat till liv. Eller rättare sagt, jag tvingar mig tillbaka till livet. Att ha influensa, förkylning eller vad det nu är som jag har, är ingen bra idé när man ska jobba nätter. Misstänker att kroppen inte får den sömn den behöver, och min kropp behöver visst mycket sömn överlag.



Ja riktigt sådär illa är det väl inte just nu. Jag har bara jävligt svårt att komma överens med mig själv när jag har ont någonstans för jag har ju aldrig ont!! Lucky bastard right? Så nu är det lite lyxgnäll också, det ska ni veta haha! Men jag måste masa mig iväg till poledancen ikväll, that´s for sure. Så då är det väl lika bra att fake it ´til you make it?


Egentligen kanske det tar extra lång tid för min kropp att övervinna griniga bacillusker, det bryter ju aldrig riktigt ut, eftersom de får gå en stark rond mot andra baciller som jag har, nämligen en



Inte helt fel att ha en sån i kroppen va? Den behöver aldrig någonsin flytta ut så please stay and make my day everyday!! Önskar bara att jag kunde få fälla ut solstolen jag med, sticka tårna i varm sand, dra solen över mig som ett täcke och bara vara. Det skulle behövas i november när totalmörkret infinner sig. Eller i januari.....eller i februari.....tjaa måste man välja? :)

Känner att jag inte bedriver någon fantastisk blogg just nu, jag har liksom inga stora tankar. Det blir lätt så när man bara fokuserar på att jobba och försöka hålla sig vaken på rätt tid och sova på rätt tid. Som egentligen blir fel tid för mig, väldigt fel då jag gärna sover på natten. Men nu är det bara en natt kvar.....tills nästa runda drar igång igen meeen man får ta det i små etapper. Babysteps my friends, babysteps.

Därför ska jag ta mina babysteps ned till tvättstugan och få lite frisk luft längs vägen. Min enda träning denna vecka som ni kanske förstår, men det är bra att vila ibland också!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar