måndag 20 december 2010

Bad Santa-rim


Hej kära Tomten nu börjar det bli dags för mig
Att tala om vad det är jag vill ha av dig
För det första måste jag ta tillfället i akt och fråga
Ja jag tror rent av att jag dig måste totalsåga
Det ryktas nämligen om att din kärra gått i två delar
Ganska enkelt att se vart det då felar
Varför i helvete lämnar du då in den på stans sämsta hak?
De som har arslet i fejjan och tummen fastsatt där bak?
Jag nämner inga namn men kommer bli jävligt brydd
Ifall du i tid kommer med kärran hel och ihopsydd
Volvo är känd för sin speciella service
Betyder inte att den är bra, nej my ass they can kiss
Kom nu inte och säg att jag inte har varnat dig
Now let´s get back to what´s important och det är ju MIG
Min julklapp är enkel för dig att sno ihop
Men ge mig ingen idolbild av dig på nåt ölstop
Jag behöver ingen kitchen aid
Jag är min egen bästa maid
Ge mig heller ingen Iphone ´cause I can´t deny
Att jag är alldeles för snål för att skaffa internet med spotify
Du har väl sett mig fram till Ådi försöka vada
Ett litet garage till honom skulle inte skada
Släng då även med en navkapsel eller fyra
Var inte så vrång jag vet att de inte alls är dyra
Du ser ju att jag inte alls är någon ego-tjej
Det där var ju grejer som inte ens var till mig
Har jag sagt hur sexigt det är med luva och skägg?
Verkar inte som att jag har kunnat släppa det där med tonårsdrägg
Till mig själv önskar jag se dig genom skorstenen komma glidandes
Det gör inget om du är sotig och ser ut som en real mess
En dejt med Tomten har väl alltid varit alla flickors dröm
Det vore nice och elektriskt, ungefär som att slicka på ström
så se nu till att GPS:en slå på
Funkar inte släden så får du fan gå
För nu sätter jag mig i soffan och väntar på en storslagen entré
Ska jag dra på mig nattlinne eller negligé
I´m just a simple girl så du får nöja dig med mina raggsockor
Duger det ej...NÄ MEN SKIT I DET DÅ, dra på Oscar och plocka upp några schyssta dockor!

1 kommentar: