torsdag 2 december 2010

Sexig kväll

Japp då har Piff och Puff vidgat sina vyer. Först startade vi lite mjukt på hemmaplan med Birsta och julklappsköp i sikte.
Eftermiddagen eller kvällen rättare sagt, bjöd på lite andra aktiviteter. Vi drog på sexparty.
Trots tvivel från vissa håll (?!! haha) så var det första gången för oss båda.Vi ville ju inte vara som droppade från Saturnus, vi ville ju vara världsvana, så vi surfade in på hemsidan för att checka läget.

MEEEN DUU!!!!!
Det finns onekligen saker som man inte vet om. Saker går tydligen att böja och töja mer än vad....äh jag säger som Gunde att "IIIIINGENTING ÄR OOOMÖÖÖJLIGT!" Eller vad sägs om Bandito, en svart ståtlig herre som skulle få vilken Madonna-inspirerad tös att vilja turn on the none-smoking-sign, låsa ihop benen med silvertejp och hota den stackare som försökte sig nära till livet.

Det fanns även grejer för grabbar där. Jag har hört om en tjej som köpte grejer till sig själv, till killen och sen till dem båda........Det låter ju mysigt och generöst men nu undrar jag VAD hon köpte till sin kille?
Kalla mig pryd eller vad fan som helst, men om Arne skulle be mig köpa en gummipuppa eller tub, jag vet inte vad det heter men det ser ut som en toarulle i gummi, då skulle jag önska att jag hade fötts döv eller efterbliven. Vem fan vill veta att man ibland blir ratad för lite latexmys för sig själv i soffan?
Eller än bättre, "Monkey Spanker"?! Ser ut ungefär som en pingisracket med hål i....mjaa med lite fantasi så....Det känns även som att så är funktionen, "Kolla älskling vad jävla snabb jag hade varit ifall jag actually hade studsat en pingisboll just nu istället för att taja dasen!" Jättefint....älskling....verkligen.....

Okej! Jag erkänner att jag överdriver EN SMULA här men det är ju för att det är bra mycket roligare än att säga att allt var mysigt och puttinuttigt. That´s me so deal with it.

Att det fanns en sjujäkla massa fräna grejer som jag gladeligen skulle köpt på mig ifall plånboken hade blivit salig av lycka för att få släppa till lite, är det något ni vill höra om? Aaaaaaait!
När man väl börjar komma igång och klämma, känna och fundera så öppnar sig en och annan dörr. Mumsiga massageoljor som man kan äta utan att vilja tvätta munnen med thinner, mysiga penslar som drivs av ett batteri och säkert retar en till vanvett, sprayer som gör allt lite mer intensivt, delfiner som hummar och brummar och andra grejer som gör saker du knappt visste var möjliga.

Så JA! Svaret är JA! Jag shoppade en och annan pryl och skulle säkert kastat mig in i fler galna tester om det bara inte vore december månad och halva världen ska ha julklappar.

Det enda jag stör mig på, eller nä inte det enda men det jag stör mig på mest, är det där förbannade SURRANDE ljudet! En grej t ex, som vibrerar varje gång den kommer i kontakt med diverse kroppsdelar......säkert svincool men jag kan bara tänka scenariet av: BZZMMMMMMMmmmmmmm....m......BZZZMMMMMMMMmmmmmmm..mmm.......BZZZMMMM....
ja ni hajar va? Fast det är väl bara att skruva upp musiken högre eller helt enkelt skrika högre själv så vafan gnäller JAG för?!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar