tisdag 28 december 2010

A hundred ways to leave your lover


Hej snön!
Du är vit men ful och jag är inte kär i dig längre. Sluta försöka krama mig på rasterna!
Lisa 7 år

Du vita puder!
Det är inte så lätt att vara från rymden alla gånger och även de som inte vågar leva dör någon gång. Det är din tur nu.
Tomas Di Leva

Jag hör dig, resten av världen hör dig och du som fick byggnaderna att rasa kommer höra från oss snart!
George W Bush

Jobbet är tungt för en flicka. Det är kungens lott att göra gott och bli baktalad i gengäld. Hit med skyffeln!
Kung Carl-Gustaf

Keep on coming! I can handle you all at once.
Tommy Lee

Ditt helvete!
Jag har stått ut jävligt länge nu och nu vill jag att du DÖR DÖR DÖR!!!! Kom aldrig hit igen! Jag har utfärdat en häktningsorder som kommer sopa upp dig fortare än du hinner säga DROP ME DOWN om du kommer närmare mig än 100 MIL!
Pamela Anderson

Hej snö!
Du är min idol för du gör så att tjejerna ramlar och då är det lättare att mula dem.
Peter 6 år

Hej ditt as!
Jag vet att du vet vilken adress jag bor på och vilken postlåda jag har så SLUTA SMYGA RUNT HÄR titt som tätt och sprida runt din skit! Den tid vi har haft var fin, visst, det kan jag hålla med om men nu börjar du bli sjukt närgången och obehaglig. STALKER-varning liksom! Ja jag tyckte om när du väckte mig med en fluffig frukost och de gånger du droppade av en cool drink vid min ytterdörr. Jag ska inte ljuga om jag sa att du aldrig varit en favorit under vissa perioder i mitt liv. Du har gjort livet ljusare, mer inbjudande och inbäddande men read my fuckin´lips:

N.U  F.Å.R  D.U  F.A.N  G.E  D.I.G!!

En blind skulle kunna se min avsky och världens mest förkylda människa (vilket för övrigt just nu är JAG) skulle kunna taste the hate!
Lämna mig ifred! Jag har kompisar som har kompisar som i sin tur känner ett knuttegäng som är villiga att ställa upp och blåsa bort det där flinet from YA FACE!! Funkar inte det så känner jag även folk med snöslunga! Just det......taste it....SNÖÖÖÖÖÖÖÖSLUUUNNGAAAAAA!!!!!
Best fuckin regards
Måste jag VERKLIGEN signera detta??

1 kommentar:

  1. Ha ha, ut och skotta taket Malin.
    God fortsättning och Gott Nytt År.

    Kramar Ulla

    SvaraRadera