lördag 25 december 2010

Waiting for my rocket to come

Snart är det dags. Sekunden jag har väntat på ända sedan......ja kanske oktober?! Snart drar vågen in, vindarna viskar festliga vindar och jag rider på vågen av total eufori.
Vilken sekund som helst nu, inte alls långt kvar. Snart kliver saligheten på..............

"MEN HAR NI INTE ÅÅÅKT ÄÄÄÄN?????"
Var det första jag sa imorse när jag ringde min följeslagare, min vapendragare, min allt-i-allo, min slev i grytan.......PUFF!! No I haven´t lost it just yet, jag VET att det INTE är RIKTIGA TECKNADE PUFF men MIN PUFF och det är nog bättre än alla tecknade Puff hur mycket 3D man än kör det i!!

Så nu sitter jag här och väntar och väääääntar, värre än barnen gör på tomten. Idag är det min dag, min kväll och min natt. För att göra det hela ÄNNU bättre kommer fler sköna människor att droppa in under dagen och fan ta dem om de får för sig att DROPPA AV!! Då är det spöstraff och hårdbröd i sängen som väntar för dem haha!

Jag vet att ni är vansinnigt förväntansfulla över hur denna kväll kommer sluta (yeeaah right!) så jag ska dokumentera och förmedla så långt det bara går. Kameran är laddad och jag med den. HERE WE GO!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar