måndag 6 december 2010

Your sex is on fire

Allvarligt talat, jag har funderat (igen) på en grej.
När folk snackar om sex, hur det görs, var det görs, med vem det görs, varför det görs osv osv........så har jag reagerat över en sak. VARFÖR säger många att de INTE KAN ha sex med någon de INTE HAR KÄNSLOR FÖR???  Okej, let´s back it up, rewind så ska jag förklara hur jag menar.

För det första: Att vilja ha sex med någon är väl att KÄNNA att man vill? Man måste ju vara attraherad av människan i fråga, eller i varje fall så måste JAG det annars känns det rätt meningslöst. Då kan jag lika gärna använda mig av "kaninen" eller "fjärilen" och allt vad de nu heter.
Anyway, jag anser att de som säger att de inte haft sex med någon som de inte älskar har FEL FEL FEL! Det har väl vi ALLA haft?! Jag menar, första gången man har sex med någon så är det väl för fan inte för att man ÄLSKAR den personen! Då måste man ju vänta i hundra år på att lära känna varann, bo ihop, eventuellt skaffa barn etc etc för det är ju först DÅ man verkligen vet om man älskar eller inte.

Annars mina kära vänner, ni må hålla med eller ej, så är det JUST PLAIN SEX! Eller lust eller vad man nu väljer att kalla det för. Man är tänd på personen i fråga, inte kär. That´s my opinion och jag har alltid rätt :)

Idag har det för övrigt varit en väldigt mysig dag på jobbet. Har hängt med några riktigt sköna snubbar, några av de bästa jag vet. Det är så skönt, men förvånande tyvärr, när det finns människor som LYSSNAR, alltså verkligen LYSSNAR, på vad jag har att säga. Åtminstone i min arbetskategori där det mesta styrs av vissa och där vissa hörs mer än andra. Konstant.
Idag var det inte så vilket gjorde mig sjukt glad. Synd bara att man ens ska reflektera över en sådan sak.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar