fredag 2 januari 2009

Att stå i kö...

...måste väl vara ett tidsslöseri av rang? Och hur hur huuuur kan man ALLTID välja FEL kassa?? Idag var jag och handlade mat,det är inte ett av mina favoritsysslor. Ica Matfors var det förresten, har hört att det ska vara en sååå braaaaaa affär men jag vet inte jag. Blir liksom trångt när PRO valt att ha sin sambandscentral vid mjölkkylen och dessutom brukar det inte vara den bästa av stämningar när allt folk är stressade och vill komma hem efter en skitdag på jobbet. (Shit vad sur jag låter nu men det är jag inte,detta är bara ett konstaterande) Puh,ja där var jag iaf, mitt i jakten på de finaste tomaterna,nappade åt mig ett gäng och drog vidare mot kassan glad i hågen att det här går ju minsann bra det! Väl framme kommer det där dilemmat vilken kassa ska man välja...och det är där min poäng kommer in....varför ens fundera över vilken det är minst folk i när man ÄNDÅ VÄLJER FEL? Men kan verkligen ALLA välja fel kassa? NÅN måste väl ta rätt eftersom det bevisligen alltid går fortare i den man själv INTE står i? Först såg det ut att gå bra men sen,precis innan det var min tur, kom kunden före på att han hade ju minsann 345 st lotter han fått i julklapp och ville nu betala med dem ist,samt att han även ville ha nya lotter för resterande vinst. PUH! Iofs hade jag inte bråttom utan jag började skratta för mig själv....tur att det är nånting i den här världen som alltid är sig likt iaf :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar