torsdag 29 januari 2009

Underkläder i provhyttsblåsväder

Puh nu när jag fått det där off my chest kan vi återgå till det dagliga. Idag har det varit en bra dag faktiskt. Gjorde en rivstart på morgonkvisten med att hinna träna och fixa nya linser innan klockan blev elva för då skulle jag ju till Emelie och bli skalltrimmad. Sen drog jag vidare till Birsta och träffade Sara som jag inte har sett sen......ja det måste vara oktober. Gjorde en till fluga på smällen när jag även träffade på Lotta, vi jobbade tillsammans förut på ett gudsförgätet ställe som jag inte ens vill nämna namnet på jo endast om jag får BETALT för det förstås! Lusläste musikhyllorna på både Rocks och Åhlèns för att försöka hitta "Three floors down" med den där Kim från Made in Sweden men icke! Det är fan så man måste bli illegal och se om man kan LADDA NER skiten från internet för till salu var de då inte! Inte för att vi kan göra det här ute i skogen men det går ju iofs att köpa den via internet så det får väl bli så då! Hade bara en illusion om att få gå loss med den i bilen på vägen hem men men. Efter att Sara dumpat mig allena drev jag runt och försökte leta underkläder. Allvarligt talat, en sak som borde dras till debatt i TV är varför i hela glödheta helvete de har 1000W strålkastare i provhytterna för?? Jag menar det är ju skitmysigt att prova tex badkläder eller BH när det enda man kan se i hyttspegeln är en bländande vit klump som liksom tryckts in....vid närmare eftertanke måste det vara såhär skinkosten känner sig när den blir intryckt i tuben! Fel att dimma ner belysningen, slå igång lite peppande musik och BAM SLAM så kommer försäljningen öka med typ 1000%. För jag sätter en tusing på att om man frågar Beyonce eller nån liknande så kommer de hålla med till fullo, inte för att jag på allvar tror att de funderar över sådana saker då de förmodligen inte shoppar som vi dödliga men men. Jag ska väl inte ens gå in på att berätta hur det kändes när jag stod på Intersport och skulle prova sport-BH....där har de ju verkligen fått till det iaf med att dämpa det hårda ljuset med ljuset utifrån lokalen eftersom HYTTERNA HAR SPRINGOR SÅ MAN KAN TITTA IN!!!! Smart....undra om det är NÅN som undkommer med snatteri där....
Dagen slutade på Bauhaus. Arne kom ut när han slutade jobbet. Vi skulle köpa en blandare till badrummet men av bara farten kom vi även ut med en handdukstork som man kopplade till vv-systemet. Skitsmart då slipper vi elementet :)

1 kommentar:

  1. Vad är det för fel med o koppla in golvvärmen som ni redan lagt in? :-)

    SvaraRadera