måndag 26 januari 2009

ÄNTLIGEN lite bilder?


Tänkte bespara era ögon lite och lägga ut lite bilder på evighetssagan "DA HOUSE"...låter mer som en skräckfilm men tjaaa döm själva :)....................................Fy faaan det är därför jag aldrig orkar hålla på att lägga ut bilder för jag borde skilja mig från allt vad datorer heter!!! När jag skrev den där första raden var klockan typ fyra.....nu är den 16.33 och jag har fortfarande inte lyckats få bilderna där jag vill ha dem!!! DAMN THE MACHINE!!!! Okej back to work,det får bli såhär då:


Här är iaf vår nytillkomna lilla bebis, toaletten! Lite vitare, lite säkrare, lite trevligare att sitta på, lite bättre helt enkelt. Kommer bli kanon när rören dragits så vi slipper springa med hinkar och spola som nå jäkla hippies


För er som ännu inte sett vårt hus utan bara fått dragits med disgusting pictures som "före-bilder" på toan.....här kommer en liten vinterbild från utsidan.




Klämmer in en till när jag ända har ångan uppe. Börjar tvivla på om vi ens kommer tina fram lagom till sommaren?

2 kommentarer:

  1. Det är så jäkla mysigt. Längtar till jag får komma o bada o sova över :-)
    Tack för i helgen det var verkligen jättetrevligt men roligast var ändå igår när du berättade om bauhouse o leds, höll på o pinka på mig!
    Kram, Love jo..

    SvaraRadera
  2. Snygg skithus stol! Längtar tills jag får pröva:) hiih!

    SvaraRadera