fredag 16 oktober 2009

It´s those little things in life

Visst är det fantastiskt när man känner en känsla av total eufori utan egentligen någon som helst speciellt stor anledning? Vaknade i morse, tänkte ta en promenad meeeen inte ens JAG orkar ut i världen när det ser ut såhär utanför fönstret:

Så jag klev upp och hittade Arne i soffan, tv-tittandes. Han hade sovit dåligt så snäll som jag är fixade jag frulle, eldade, och skrev matlista. Vi ska bege oss ut till Kvik som har premiäröppning just idag. Tänkte spana lite på kök och få lite inspiration. Eller vi vet ju redan hur vi vill ha det efter många långa funderingar, men om det GÅR att FÅ DET SÅ är en annan femma.
Efter det ska vi ÄNTLIGEN ÄNTLIGEN åka till världens bästaste av alla bästaste bröder (nämligen MIN) och den bästaste av alla bästaste svägerskor (nämligen MIN) där vi ska ta igen alla förbannade veckor vi varit ifrån varann, titta på Idol och snacka om skit och ingenting. Det är HÄR min eufori kommer in i bild. Jag/vi längtar som tokig efter dem och det ska bli så skönt att sitta där i myset av en massa ljus och bara slappna av med höstmörkret utanför. Aaaaaah!
Imorgon väntas det en frukost hos mamma och pappa innan vi drar hemåt igen. I may be back before dusk med nya uppdateringar.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar