fredag 14 januari 2011

Failed mission

Det var såhär ungefär det skulle bli.......


....men såg mer ut såhär!



Igår skulle Therese ta lite kort på mig.......IT BECAME A DISASTER!!
Fick ju den idén att vafan ska jag nu ändå ställa upp i F5 och visa att jag är tränings- och kostintresserad så måste det ju också synas på bloggen. Guess it ain´t gonna happen just yet. Jag kände mig som tandkräm i en tub.......inklämd, blek och geggig.....typ!
Spelade fan ingen roll vilka vinklar jag försökte ställa mig i eller hur mycket vi släckte ned eller tände upp, det blev INTE. BRA!

På ett sätt var det ju en bra erfarenhet. Nu är det dags att face the truth, sluta lyssna på alla som säger "Men du äääär ju så vältränad redan" och visualisera fram den där bilden som jag SKA HA i verkligheten också.
Nej och återigen nej, jag är INTE FET eller överviktig på något sätt alls, jag vet inte hur många gånger jag ska poängtera det. Men nu är det som så att den bild jag har i mitt huvud inte överensstämmer med verkligheten och det är DET jag vill ändra på.

Är grymt taggad för en träningsvår på alla sätt och vis. Snart är det dags att börja kardborra på sig skorna och ge sig ut på tidiga promenader och se våren tina fram. LOVELY!

Mitt sprudlande humör kan ha att göra med att denna dag har varit helt överlägsen de flesta av mina senaste fredagar. Först träning och sedan mys med bästa Camilla ute på Birsta. DET uppdraget slutfördes med bravur då hon hittade världens partyoutfit för lite och inga pengar alls! Hon kommer va en toppensäcka imorgon på festen så ni som ska dit.....WATCH OUT!

Blev lite smått exalterad och drog världens vurpa också så imorgon kanske jag måste besöka blocket efter en ny höftkula. Det ser misstänkt svullet och lite knepigt ut meeeen det är smällar man får ta när man är ute i farten haha!

Det forsatte av bara farten med eftermiddagsfika med bästa boysen. Jag har nog några av världens bästa människor runt mig, that´s for sure, och jag tänker INTE dela med mig. Inte av dem iaf :)

Nu väntar jag på Arne och lite mat. Snacka om att jag är lat då jag inte ens orkar koka lite potatis haha! Men det får man vara en dag som denna.

Ha en UNDERBAR helg!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar