lördag 8 januari 2011

Fem chins


Igår var det rygg som stod på gymschemat. Jag gjorde fem chins.....FÄÄÄÄEEEMM CHINS! Fy fan.....till mitt försvar måste jag tillägga att för ett tag sen gjorde jag endast EN så det är klart att jag ser en viss förbättring. Dock går det långsammare än långsammast och jag är otåligare än otåligast. Vi får väl se var det slutar, tänker ju liksom inte ge upp. Har grym träningsvärk idag i alla fall. Nä chins var inte det ENDA jag gjorde igår :)

Helgen blir inte riktigt som jag hade tänkt mig. Kunde inte motstå lite extracash så idag är det 12h extrajobb som avverkas. Imorgon vedkörning och takskottning. Jävligt glammig start på min ledighet!

Veckan som kommer är jag som sagt LEDIG så ni som känner att det drar i "Malin-nerven", here I am liksom! Feel free to try....me out höll jag på att skriva men det lät ju liksom fel haha!

Ha en härlig lödda!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar