söndag 16 januari 2011

Supersöndag med Solsidan

Sitter i soffan och känner mig sådär skitmodern nu när jag skriver på en BÄRBAR FUCKIN` LAPTOP!
Nääää jag har inte KÖPT en, ni vet väl hur sjukt snål jag är haha, utan LÅNAT! Ska dra igång nån form av play på nån kanal så jag ser ifall det är värt att köpa en laptop. Vår stenåldersdator från Hedenhös låser sig ju så fort jag viskar RÖRLIGA BILDER, eller flera fönster på samma gång för den delen, så jag är rätt less.

Har kommit in i en period där jag är skitless på att SPARA pengar. Jag vill bränna dem på nåt skoj, bra och välbehövligt. För Arnes del betyder det snöslunga. För mig betyder det en schysst resa, schyssta träningskläder eller en bra konsert. Tja vi har alla olika prioriteringar :)

Igår var det överraskningsfest för Arne. Sex grabbar och jag huserade i köket där det bjöds på livemusik så det skrek om det. Bokstavligen talat. Men jävligt KUL var det! Trots att ungefär femton ölburkar nu ligger insugna (ja ÖLEN alltså INTE burkarna)  i våra fina mattor.....smällar man får ta och jag vet inte om jag törs titta UNDER mattorna idag!
Idag mår Arne lite sporadiskt om jag ska vara solidarisk. Fast det är tur att det var värt det!

Vaknade med en grym huvudvärk som inte verkar ge sig. Var iväg och tränade ben och det kändes som om hjärnan skulle poppa ur sitt skal. Mindre skönt! Tror jag ska brygga mig min tionde kopp kaffe och se om det försvinner.

Imorgon är det måndag. En riktig skitdag! Tur att jag har mysiga saker som gymhäng och efter det mys med Eva på stan att se fram emot. Blir det någon god middag eller en fika måntro?

Meeeeeeen innan dess.....DON NOT MISS SOLSIDAN!!!!!!!!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar