torsdag 13 januari 2011

FFV

Which means ungefär "FULL FUCKIN´ VEDBOD!


Ja ungefär sådär har det sett ut idag så ni som inte är ett dugg jävla intresserade......SLUTA LÄS NU är mitt råd!
För idag har det inte handlat om något annat än ved, ved, ved! Det kanske inte syns på bilden men MY GOD vad vi har jobbat. Bästaste pappan i världen och bästaste brollan i världen kom till undsättning och helt plötsligt gick allt liksom en aningens snabbare. Körde fast ett antal gånger men när inte hjulen snurrar fick vi ta tag med handkraft. Misstänker att gräsmattan inte kommer må bra till våren men what the fuck, mindre matta att klippa! Kanonväder med strålande sol och klarblå himmel fick mig att må ungefär SVINBRA!! Nästan all ved är inkörd, tror vi skiter i resten ett tag för den får ändå inte plats riktigt.

För övrigt då? Ledigveckan är snart slut. Som vanligt tycker jag inte att jag har hunnit med det jag borde och ska men jag måste klappa mig själv lite på axeln eftersom main project var veden och nu är det snart kirrat så då borde jag kunna slappna av lite.

Imorgon blir det tidig morgon. Elda, träna och sen bege mig till hellhole Birsta där jag förvisso ska hänga med en riktig liten ängel :) Har visst ett uppdrag där som jag inte riktigt har kommit underfund med vad det ska vara men det ger sig nog. Finns kanske lite tid över att klämma in något mer umgänge så ni som känner er manade, don´t be a stranger!

Nu väntar jag på sweet sweet Puff. Hon ska hjälpa MIG med ett uppdrag, om det blir bra så ska jag delge er all info.

Tjingeling!

1 kommentar:

  1. Åh såååå bra det blev!!!! Tack söt för maten. Du, glöm inte kika in till mig imorrn!!!! pöss

    SvaraRadera