lördag 28 april 2012

Goooomorron!!!

Sällan jag börjar mina inlägg med gomorron så jag tänkte göra det idag:)
Har bakat fruktscones till frukost, lördagslyx....om de går att äta vill säga haha! Jag är inte den som kan briljera på fejjan med sjutusen olika bilder på cupcakes, så det här är vad jag sträcker mig till.

Jag har haft en liten hemlis sedan i förrgår. Soffan ÄR nu i mina ägor, live and direct, standing in my livingroom. Jag säger herregud så snyggt det kommer bli sen vi har tapetserat och slängt in lite mys och pys!!

Igår var vi ute på aw med några från jobbet. Kände mig grymt karaktärsfull när jag knaprade sallad och drack cola light när de andra mumsade pommes och drack godrinkar. Men men, vad är en bal på slottet? ;)

Tapetsering står på schemat idag så nu ska jag väcka den utarbetade sjusovar'n och sen är dagen igång. En väldigt bra dag för övrigt!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar