fredag 13 april 2012

Morning glory

Karaktär kallas det när man vaknar (av klockan givetvis) 05:30, med ögonen igenklibbade på grund av att man glömt ta ur linserna föregående kväll, svintrött eftersom man somnat alldeles för sent och alldeles för hungrig, OCH KLIVER UPP för att hinna ta en morgonpromenad till jobbet TROTS att man kunnat sova nästan en timme till!!

Puh längsta meningen EVER men nu är den dragen och här är tjejen med KARAKTÄR! Sådär ja, nu fick ni det smetat i ansiktet också!

Otur har jag, eller förbannat klantig är jag, då jag, när jag ska ta en bild på den fina soluppgången, lyckas kliva på en gren med ena foten, fippla upp den med andra och får den att sätta spetsen ovanför mitt knä. But what are the odds liksom??!! Rätt höga när det gäller mig haha!

Nu är jag på väg igen, Stockholm here I come!! Tänker stanna hela veckan så om någon som är i stan läser detta, feel free to invite me for a date! Dagtid that is, kvällstid ska jag pussas;)

Känns skönt att få en ledig helg nu. Skönt, mysigt, behövligt och högst välkomnande!!

Hoppas ni får detsamma happy Peppe out there!! Tjing på er så länge!!

P.S Kan för övrigt inte bedöma om det luktar tåsvett eller sourcreme and onionchips på tåget. Hmm så länge jag inte VET med säkerhet får jag väl vara nöjd?! D.S

1 kommentar:

  1. Härligt MAlin!!! Jag är också ute och traskar svintidigt innan jobbet! När kör vi crossfit nästa gång? Jag kan köra nu..eller VILL så jag skiter i min cp-hand. Den får ha hanske på sig :)

    //A-C

    SvaraRadera