onsdag 18 april 2012

Onsdagsträning och mosterbesök

Sov som en klubbad säl, vaknade innan klockan ringde, halv åtta alltså. Upp och hoppa, koka gröt och kaffe och sen ner på gymmet för att köra ett benpass. Märkte då att det inte finns några lårcurlmaskiner, eller några benmaskiner över huvudtaget för den delen. I "tjejgymmet" finns dock några varianter. Är det måhända strandraggare som byggt detta gym? :D

Körde iaf knäböj, bulgarian split, raka marklyft och vanliga marklyft. Svettigt blev det men jag tror att det mest berodde på värmen på gymmet, inte min prestation.

Nu är jag på väg till moster för lite golunch och affärstrosning. Blir alltid lika förvånad över hur otroligt smidigt det ändå är att ta sig runt i den här stan, jag som hatar att åka kommunalt och hellre går överallt. Det fina i kråksången är ju att man faktiskt slipper passa en tid, det kommer ju nya tåg hela tiden!! :)

Fan nu kom det en tiggare och lämnade fram en lapp på en supersöt unge. Skuldkänslorna skriker och NU vill jag GÅ!!



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar