måndag 30 april 2012

Lördag för vissa-mycket måndag för mig

Fast det är ingen vanlig måndag då jag får komma hem till en soffa, en nytapetserad vägg OCH det finaste jag vet!! :) Så jag är rätt nöjd ändå för tillfället.

Slänger in lite bilder från helgen som visar vad vi haft för oss. Lördagen var en riktigt skön dag då både nytta och nöje hanns med. En promenad in på stan, satt i solen och smaskade på årets första mjukglass. Japp U heard me, JAG åt glass! Och godis, och god mat på Chao Praya River, om det nu stavas så hehe. Chaw kanske....

Anyway, gott var det, mysigt var det och inte tänker jag ha dåligt samvete för det! Deffen fortsätter som vanligt nu och jag får följa upp, slipa till, kanske strama åt och förbättra ju längre tiden går. Det är svårt dock att tänka hårt och hardcore när jag velar fram och tillbaka angående tävlingen. Men jag kör på och så får jag se hur det artar sig.

Ut och njut nu av denna lediga dag ni som kan! Här var man uppe 05:30, promenerade till jobbet och ja, nu är jag här. Gröten och kaffet är i magen så nu finns det inget att skylla på. Jag rullar upp ärmarna och kör på!

2 kommentarer:

  1. åh en sån soffa har vi åxå fast en mörk grå!
    Du är grymt duktig Malin jag önskar jag hade haft hälften av din vilja och kunskap. Hoppas snart vara tillbaka efter skada har varit skadad 2,5 v nu,

    kram

    SvaraRadera
    Svar
    1. Åh tack vad glad jag blir!! :) Jag tror faktiskt att alla har viljan inom sig, det gäller bara att hitta vad man vill rikta den mot. Hade själv inga direkta mål eller någon specifik plan förut. Nu känner jag mer och mer att jag knuffas eller knuffar mig själv i rätt riktning. Kör hårt tjejen, du har också en vilja och ett go i dig för att nå DINA mål!! Kram på dig och tack än en gång för att du tar dig tid att kommentera hur du upplever mina inlägg!!

      Radera