lördag 7 april 2012

Långfredagen i bilder

Am I the luckiest girl or what?! Enda dagen jag är ledig under påsk och var får jag tillbringa dagen? På bastuflotten med några av de bästa jag vet!! :)

Hade lite i- och urstigningsproblem, eller på- och av kanske man säger. Either way så var det mer vatten och mindre is närmast land och på vissa delar ute på sjön också. Tur att vi hade i åtanke att solen skulle smälta isen ytterligare, tur att man är lätt (otur för de som var mindre lätta hihi) mjaa tur att vi tog oss iland såpass helskinnade som vi gjorde!

Men det var det helt klart värt!
Jag låter bilderna tala för sig själva...

1 kommentar:

  1. ser fantastiskt ut.. och vilken jädrans kropp du har fixat nu med all träning, snacka om att ha gått och blivit en tiopoängare ;) .. härliga bilder, nu saknar jag hemtraktn!

    SvaraRadera