söndag 12 juni 2011

Bryan Adams i bilder

 Moster och jag on the road.....


Man måste ha proviant med sig....här ser ni Annikas smarta lösning på offentligt drickande hihi


High on expectation


FINALLY!! Efter nästan tre timmars väntan....


Bryan Adams och Keith Scott






51 bast but still so.....


Nu är vi också med på kort!


Bye bye Bryan....for now


Eftersläckning!



Ja här såg ni min resa straight back to mina ungdomsår. Nostalgisk så jag var gråtfärdig. Det var Bryan Adams.
B.R.Y.A.N  A.D.A.M.S
Känn på den vettja!
Denna fantastiska man som bara kliver på scen i urtvättad t-shirt och fula jeans och är fullkomligt magisk.
Ja det KAN ha att göra med att jag är smått partisk men ändå.....Att i dagens jävla mediahypade värld där allt ska vara så förbannat extremt, bara kliva in med sin gitarr, sitt band och köra skiten ur just about anyone. Att bara genom att vara, kunna plocka fram känslor hos folk, känslor som vi knappt visste att vi hade. Det är häftigt! Det är coolt! Det är så jag blir ledsen för er som inte var där och bevittnade det.
Det kändes. I hela kroppen, rakt igenom märg och ben.
Inte så att jag lyssnar på honom dagligen. Inte ens kanske månadsvis. Men likt förbannat kommer jag stå där som en pionjär nästa gång. Nästa gång. För det hoppas jag verkligen att det blir. Igen och igen och igen.
UNO!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar