måndag 27 juni 2011

From Kälen....


...with love....
Vi brudar fick hård konkurrens av dessa HOT MAMAS!
Say hello to:
Stephanie, Gunvor och Doris :)


Jobbigt att vaxa bikinilinjen så här behövs en paus!



Tror jag ber till högre makter här....


Vilan gjorde susen, nu ska de ut på grönbete!


Såhär synkade var inte ens E-Types bakgrundsdansare!


Piff & Puff :)


Bror hade lite svårt att bestämma om han skulle med eller inte :)


Arne gör en sexig pose, det har han sett på tv hihi


Staffan och Daniel missade tyvärr brudarna men var glada ändå


Inte ens en sexy back.......


...kunde kamouflera DET HÄR misstaget haha!


Drar ett smygfoto hehe


Puff knäpper med stort fokus


Paparazzi??


I Kälen är EN whisky EN whisky.....no matter size!


Vackraste kortet på vackraste töserna!


Bror och jag dansar "Kamma ladyn" ;)


Här är.....ehh....uuuhh....aaoouuhh....tjaaaa ;)


Även det bästa förråd kan sina.....


"Gunnar, nu får jag inte ens SPELA E-TYPE för Arne!!!"


Nää dags att dra till Viskan va? I bästa formen!! :)



Detta, kära vänner, var min midsommardag i bilder. Jag har egentligen inget att tillägga mer än att jag bara älskar alla inblandade. Finns inga, och då menar jag INGA, som kan vara bättre att samla ihop när det vankas festligheter.
TACK TACK TACK och TACK IGEN för att ni finns!!
NI ÄR UNDERBARA!!!!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar