lördag 25 juni 2011

Tonight´s the night

Idag är ingen vanlig dag för ikväll är det vårt partygängs daaaaaaag!
Jojo serru, ikväll får ni sy fast ett par extra ögon i nacken and watch your back för ikväll smyyyyyyyger vi inte......nej vi STORMAR FORTET, RYCKER UPP ER MED RÖTTERNA OCH FÖRSÄTTER JORDEN I EN HELT NY OMLOPPSBANA!!!!
Om ni inte tror mig så har ni aldrig varit med förr! Stay tuned ´cause this is a riktig nagelbitarscliffhanger!

Igår var det Midsommarafton för er som inte hängt med.
Firade den med att stiga upp 06:00 och bege mig till jobbet. Oftast när jag jobbar sista skiftet innan frivecka brukar jag fixa lite mysfaktor på jobbet. Försöka hinna träffa alla goa människor som jag inte kommer se på minst en vecka, samla ihop dem till tvåfikat och bara försöka insupa den där sköna känslan av att snart få vara ledig. Igår blev jag lite snuvad på den känslan då alla andra utom vårt skift var lediga. Men vad gjorde det liksom när jag fick åka hem och umgås med goa vänner som jag inte sett på way toooo long?!

Supertack alla ni underbara som var här igår!!!! Det gör vi om och om och om igen eller hur? :)

Kameran höll sig förvånansvärt borta. Lite medvetet då jag vet att många som var här inte alls tycker om att bli publicerade on the web så ni får stå ut tills imorgon, då kommer det en hel del crazy pics I promise!

Tjejen med framförhållning har inte ens hittat en outfit for the evening. Bra jobbat Malin, du har bara vetat om det här i uuuuuuungefär ett år haha! Klänningstvångetsom någon införde för några år sedan hänger sig kvar så det är väl bara att lägga fram alla femtioelva val jag har och börja prova.......Ööööhhhh.......jag kanske har, låt mig se.......FEM val!!! Oj herregud så slut jag är, slutast i hela landet haha!

Nepp. Bäst att försöka styra till det här nu. Ladda kameran och packa väskan oh yeeaaah!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar