måndag 13 juni 2011

Just faaaaashionating

Ibland blir jag bara så fantastiskt fascinerad. Vad vad VAAAD är det med mitt liv som är så sjukt spännande att andra måste picka och plocka runt i det för att hitta ytterligare godsaker som inte ens finns?
Eller är det så att jag är så satans tråkig att ingen egentligen tror på att jag lever som jag gör, och därmed vill adda lite spice för att ha nåt att snacka om?
Ja jag vet inte den direkta orsaken och jag orkar faktiskt inte ens fundera över det just nu, det var bara en tanke som dök upp och nu ebbar den sakta ut i ingenting.
Sen undrar jag även om det står en skylt i min panna som säger "Fråga mig vad fan ni vill, ingen fråga är för personlig här inte, jag svarar på allt!" Gör det det? I så fall let me know så ska jag genast plocka ned den och bränna upp den. JA! Jag berättar i princip vad som helst.......FÖR DEM JAG LITAR PÅ OCH BRYR MIG OM och som jag vet bryr sig om mig. Men ni andra, get yourself together! Gå till er själva, tycker ni verkligen att det är okej att lägga sig i allt? Nä jag tänkte väl det!

Regnet fullkomligt öser ned just nu och håll i er.....I like it! Den här veckan passar detta väder utomordentligt. Jag jobbar nämligen nätter och långhelg så regna precis så mycket som det behövs för att sedan vara uppehåll fram till i slutet på augusti. Do we have a deal or what?
Balans är även ordet. Nu har det varit kanonväder i flera flera dagar så nu behöver jag lite regn och innemys. Så enkelt funkar jag, a little bit of this and a little bit of that.....fast helst en sjuhelvetes massa av allt BRA!!

Sitter och laddar för en liten trip in till gymmet och min fina fina vän. Få se hur dagens pass kommer att bli. Jag är lite låg och hängig, förmodligen nån form av gräsallergi som smygit sig på mig. Jag är ju en sån som vägrar knapra piller såvida de inte bänder upp mig käft och trycker ned dem i halsen på mig. Därför är det ett vågspel varje sommar. Jag vet aldrig riktigt hur kroppen kommer att reagera, därför väljer jag alltid att tro att "jooo i år kommer det gå galant" och så ignorerar jag när snoret rinner, halsen kliar och jag känner mig allmänt truckdriven. Dags att börja ge med mig kanske.....?

Lite mat och sömn på det här så ska väl natten inte bli fullt så katastrofal? Ällä?

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar