onsdag 8 juni 2011

´The only thing that looks good on me is you


I proudly present.......på Gröna Lund....


......om ni undrar var jag kommer vara imorgon kring 20.00!

Ni kanske inte fattar någonting just nu och då är ni inte ensamma haha, men faktum är att jag har sett honom live fyra gånger och nu klämmer vi till med den femte!
Detta är ren och skär nostalgi för mig. Inte för att jag var med på "Summer of 69"-tiden direkt, men när jag var liten lyssnade jag maniskt på honom. Efter Michael Jackson då förstås, det var också en tid i mitt liv hihi.

Inatt drar jag med nattbussen till moster och imorgonkväll står vi där........
LÄNGST FRAM!!
Något annat är inte acceptabelt!
Jag kommer inte fälla några tårar men jag kommer ha en euforisk utom-kroppen-upplevelse that´s for sure! Ska bli kul att se hur många andra som tänker samma sak?!

Crossfit-passet för dagen är avklarat, nu väntar lite packning och jobb.
Jag återkommer om hur morgondagen artat sig :)


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar