tisdag 29 maj 2012

3 kg fett till salu!

Har nyss varit och gjort min andra BIA-mätning sedan jag startade min deff. För er som inte vet är BIA-mätning ett sätt att mäta sammansättningen av fett, muskelmassa och vattenmängd i kroppen. Visas både i kilon och i procent.
Hade väl inga stora förhoppningar då helgens sviter fortfarande sitter i. Jag har fortfarande vätska kvar och känner mig rätt plufsig, något som också visade sig på mätningen. Jag hade mer vätska utanför cellerna än förra gången, rätt markant faktiskt, vilket förmodligen är en biverkning av just helgens ostrukturerade mat och dryckintag.

DÄREMOT!
Har jag tappat drygt TRE KILO i rent FETT! Jag har inga egna referenser om det är bra eller bättre, men enligt Anna som gjorde mätningen är det grymt bra jobbat. Så jag litar på henne hihi. Nu är det bara resten kvar, jag tänker liksom inte slappna av. Tre kilo är tre kilo, det är bra gjort, men om jag har mer kvar så är det ju ändå inte bra. Om ni förstår hur jag tänker.

Så nu är det bara i med gröten och kaffet och sen bege mig tillbaka till gymmet för ett hårt benpass. Hatpass för det är så förbannat jobbigt!
Efter det ska jag till pappa och kapa ved. Glammig värld för en glozzy girl haha!
Ska försöka peta in lite promenader och kanske någon löptur så jag slipper känna som nedan :)


 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar