torsdag 24 maj 2012

Highlights

Jag ger er, inte en, utan FYRA highlights of the day!! I rakt nedstigande leeeeeeed:

1. Idag går jag på en 10-dagars ledighet. Dessutom small sommaren till som en välkomnande fläskläpp och människorna tinar upp och fram.

2. BRYAN GOD DAMN IT ADAMS kommer till stan. Nu menar jag inte stan som i Stockholm, utan vår lilla stora stad Sundsvall!! Har tappat räkningen på hur många gånger jag sett honom live, lite lustigt då jag faktiskt sällan och aldrig lyssnar på honom övrig tid, men kan det bli mer sommar än så? Jag kommer, om biljetterna inte tagit slut redan vill säga, stå längst fram och smälta som en piggelinglass i sommarhettan. Ohoj!

3. Imorgon drar vi till västkustens solmecka Göööööteborg!! Ska träffa människor jag aldrig träffat förr samt människor jag saknat och inte sett på länge. Sen ska vi mysa på egen hand också. Äta räkor ska jag banne mig också göra! :)

4. Ikväll ska jag pussas!! Hmm jag skrev "i rakt nedstigande led" men jag tror att denna punkt både hamnar längst upp, emellan och under...ja överallt!!!! KÄRLEK!!

Här ska vi bo!

1 kommentar: