lördag 5 maj 2012

Skippa träning...jo tjena!

Vårmässan är lite som melodifestivalen, man tittar men konstaterar alltid i efterhand att man lätt kunnat lägga ned sin tid på något annat. Fick i alla fall komma ut lite och se lite folk.

Var hemma vid tre så jag insåg att jag lätt skulle hinna på gymmet och köra ett pass. Sagt och gjort, drog av mitt monsterhatarfastälskarändåpass:

400 m löpning
29 knäböj med vikt

Sju varv på tid. GO!

Kände mig lite stolt när jag ökade vikten lite på stången när jag körde knäböj, fast vid närmare eftertanke undrar jag om det verkligen blev rätt. Lade på ynka 2,5 kg men jag har ju gått ned tre kg så vafan blev slutsatsen då fröken Einstein? :) Well, well det var lite psykiskt kanske iaf.
Min tid blev 26 min blankt, men egentligen går det fortare då jag tappar en massa tid på att löpbandet måste startas om varenda gång med rätt hastighet. Finns det en inställning som bibehåller tempot även då jag inte står på det?

Gomiddag på det, kyckling, grönsaker och keso med ajvar. Mmmmums!
Snart jobb igen, lika trött som vanligt ska jag tuta iväg.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar