torsdag 17 maj 2012

Holy crap va gott!!

Håll i hatten, läs med andakt för idag är nämligen dagen då jag lyckades göra en NYTTIG kladdkaka som var SNORGOD!! Eller jag å jag, jag var initiativtagaren men det var finaste som snickrade ihop kalaset:) Pass upp alla cupcakesmarodörer, snart är vi ifatt er haha!!

Receptet har jag snott från en grymt bra blogg där det vimlar av nyttiga och otroligt mumsiga recept! Bloggar från mobilen och har inte fattat hur jag ska länka med den så jag får återkomma om denna finemangsblogg.

Såhär enkelt var det iaf:

Mixa mandlar, torkade dadlar, kakao, vaniljpulver, mandelsmör och lite salt. Tryck ut den i en form, låt stelna i frysen en stund. Servera med varm hallonsås. Jag tinade bara hallonen och sötade med lite agavesirap. Voila!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar