onsdag 16 maj 2012

Så jävla nyvaken!

Here we go, dagen har vaknat och det är bara att hoppa på tåget. Ja inte bildligt talat alltså, I'm still in town!
Solen strålar, enda gången väderleksrapporten felar när den sist visade att det skulle regna hela veckan, är när jag jobbar natt och ändå inte kan njuta av det haha!

Kaffe och gröt, sen till gymmet! Att man förresten kan bli glad av att dricka kaffe ur en fin och mysig kopp?! Well well, är det nåt som gör en glad ska man inte fundera så mycket över det utan njuta istället!

2 kommentarer:

  1. himla fin mugg....sånna skulle man ha men de är väl handdisk på sånt där!?!?:) hoppas vi ses snart....börjar få abstinens! kram kram

    SvaraRadera
  2. Du/ni får komma förbi och provdricka ur mina koppar samt provsitta i min soffa hihi :) Handdisk...jaadu..I don´t know....tänker sällan praktiskt haha, jag är mer åt det estetiska :) Dessutom har jag ingen diskmaskin. Kram kram och JA JA JAAAAAA klart vi ska SES SNART!!

    SvaraRadera