torsdag 31 december 2009

2009 i bilder

Har försökt i över en timme att knåpa ihop detta lilla collage som ska pretty much sammanställa vårt år 2009. Hååååll tiiillll goooodoooooooo!
Posted by Picasa
Försökte få till en text men nu har jag inte tid att böka längre. Det är i alla fall bilder från det gångna året innefattandes diverse små händelser som har betytt mycket för mig, bl a:
  • Ky-festen. Min härligt galna underbara knasiga klass. I LOVE YOU!
  • Therése fyllde 30 bast. Min fina fina svägerska som har orkat igenom en massa tunga grejer i år, bl a en operation. DU ÄR STARK ÄLSKADE VÄN!
  • Macke och Xandras bröllopspartaj. Kälen svängde :)
  • Sommar i Kälen. Bada, bastu och grillning.
  • Isak och Ludde, de två mest underbara rävarna på Korsta, varav den ene är min chef.
  • Firmafest a la Sundsvall Energi.
  • Gatufesten och Jerka. LÄNGST FRAM eller hur Jocke? :)
  • Alfred och Roland, vår gudson och hans storebror. Avslutade året med att vara barnvakt för första gången. Gick kanon!
  • Kusin Lindas student. SÅÅÅ JÄKLA BRA gjort av henne, avslutade med världens bästa betyg! GO LINDA!
  • Träffade världens sötaste lilla tös, Ebba.
  • Partajade med Sveriges hetaste Thord.
  • Första året i huset. HELT OSLAGBART!
Med detta vill jag och Arne önska er ett
RIKTIGT GOTT NYTT ÅR

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar