söndag 6 december 2009

Nattsudd

What´s not to buy for Christmas: Shakira´s senaste skiva. Alltså, jag är ingen motståndare till henne på något sätt men KOM IGEN!! Hon låter som en bräkande get och i videon ser det ut som att hon försöker ta sig ur stängslet hon är inlåst i. Sexigt? Jag vet inte. Bring back Wyclef och Hip´s don´t lie så ska jag tiga still!

För övrigt så lever jag. Ville bara påpeka det så ni inte tror att jag trillat av pinn. När man jobbar tolvtimmars nätter är man inte så pigg på att vara social, inte ens på nätet. Då är det sängen, soffan, bilen, jobbet man förflyttar sig mellan. Mer spännande än så blir det tyvärr inte just nu.

Har förresten fått ett prisförslag på vårt tilltänkta svarta kök........Det var ingen trevlig siffra så nu står vi med skägget i brevlådan och har inte råd att köpa ett frimärke för att posta det vidare. Typ.....en metafor sådär klockan halv fem på morgonen. Kände att den inte var helt igenomtänkt :)
Anyway, vi får vända och vrida, stöta och blöta det ett tag till så kanske vi hittar ett slut på det hela.

Nu ska jag snart äta lite frukost, duscha och bege mig hemåt. Ja snart och snart, det är två timmar och förtiofem minuter kvar. Damn it!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar