onsdag 9 december 2009

Alternativt kök

Här nedan kan ni se bilden av hur köksluckorna antagligen kommer att te sig. Överskåpen ska det bara vara en linje av, alltså inte dubbla som på bilden. Kanske svarta bänkskivor som ska matcha vår (snart) svarta kamin? Golvet ska bli antik-ekgolv. Jag tror det kommer att bli heeelt okej eller vad tror ni? Känns fortfarande liiiiite surt att vi får ge vika för det vi EGENTLIGEN vill ha men det är väl så när man inte är miljonär. Eller totalt galen för den delen. Man kan ju låna till bristningsgränsen också och då får man vara med i tv och vips så har det löst sig med alla lånen och man kan bo flott och fint ändå. En liten hake är ju förstås att då är det förvisso det ENDA man kan göra, bo flott. LEVA flott kommer nog om sisådär en 20-30 år då :) Så näee, vi anpassar oss i ledet och är rätt säkra på att det kommer bli bra ändå!



Vad har denna dag att bjuda på då tro? Antagligen inget mer spännande än träning och jobb. Jag har mina dagar utstakade haha.

Är det allvarligt någon som hört om det kommer att komma någon snö innan jul? Jag är nöjd om jag får bara en sisådär decimeter eller så. Världen måste bli lite ljusare det bara ÄR så!

Måste börja fixa med julgodis snart också. På jobbet har jag mina gottegrisar som står på kö. Arne stackarn grymtar för jag tar med allt på jobbet men i år ska jag minsann se till så att han också får! Knäck, saffranslängd med vit choklad, egen glögg, Mozartkulor och nån annan typ av chokladigt godis tänkte jag hinna med att påta ihop. Lovar bilder men lovar INTE att de kommer se ut som på tv eller i tidningar. Mina är mer mongovarianten.

Auf wiedersehn mina vänner! Nu seglar jag iväg på onsdagens vingar.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar