söndag 13 december 2009

Vi är så jälla snygga....

...jag och min bror :)
Idag har Therése knäppt kort på mig och kärebror. Det var då jag insåg det, att vi är för jävla snygga. Det är ju i alla fall något att ha kvar att gotta sig åt om 20 år när kroppen hänger och dragen börjar svikta mot Kina. Tänker göra en helvägg i vardagsrummet med svartvita kort på nära och kära och vad kan vara bättre än att börja med mig och bror? Nu får ni inte se ÄN hur fina vi var idag för jag har inte korten här men det dröjer inte alltför länge.

Har ju för den delen även fina kort på andra nära och kära vänner och vänners barn så de ska minsann upp på the wall of fame också. Måste bara renovera vardagsrummet så jag kan börja hamra sönder väggarna hoho.

Det blev ett kort inlägg idag. Jag måste gå och se till så inte Izzy river ned väggen in till vardagsrummet. Arne köpte en ljusslinga och fejkgranslinga som inte funkade utomhus så vi klappade upp den inne istället. Det blev Izzys nya leksak. Vet inte om vi kommer kunna ha den uppsatt för jag vill då inte att hon ska bli electrocuted! Tyvärr så fattar hon inte själv hur nära döden hon är varje gång hon är där och krafsar men vi får se om vi lyckas lära henne det innan natten kommer.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar