tisdag 15 december 2009

60% rea...

....är VERKLIGEN nåt som jag gillar!! Jag blir så vansinnigt nöjd när jag behöver en sak eller har spanat in nåt väldigt länge men varit på tok för snål att inhandla det och så vips är det superrea på grejen!!
Igår när jag var och tränade så åkte jag förbi en lampbutik där de hade totalutförsäljning, 60% rabatt stod det på skylten. Jojo, tänkte jag, det brukar alltid STÅ SÅ och sen när man väl kommer in så är det UPP TILL 60% rabatt och då på grejer som man inte ens skulle köpa om de så ens kastade dem efter en. MEN MEN MEEEEN!!!! Så var inte fallet igår minsann.
Hittade en ljusstake till sovrumsfönstret, två julstjärnor till vardagsrumsfönstren, lampor och en ljusslinga, allt för endast 640 spänn! Jaja, 640 spänn lät kanske mycket ändå men märk väl att ljusstaken hade kostat nästan 1000 kr i ursprungspris. That´s the way I like it!! Lägger in bilder på dem sen för det blir inte så bra kort när det är ljust ute upptäckte jag nyss.

Har precis varit ut en sväng med Izzy. Hon verkade gilla snön ändå trots att hon sprang runt och pep lite ynkligt. Kan man börja lämna henne ute ensam lite längre stunder och inte behöva vara orolig för att hon ska vara panikslagen eller fly? Hon har varit ute i mikropauser, då har vi testat att öppna dörren ibland för att kolla om hon vill komma in eller ej. Oftast så vill hon komma in, det är väl inget kul att leka själv heller! Ser det ut som att hon tänker när hon tittar lite förebrående på oss :)

Två nätter till att jobba. Är yr som tusan, stod jättelänge och funderade vad bror hade för telefonnummer till jobbet plus att jag satte in filen i skafferiet. Nu blir det knäckkokning! Lysande! Får se om brandkåren får rycka ut!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar