onsdag 20 januari 2010

Beslutsångest

Som jag så ofta och alltid har. Är inget totalt bestämt så får jag hybris och sitter och velar så hjärtat galopperar i kroppen. Idag hade jag tänkt åka skidor. När det inte blev riktigt som jag hade tänkt så tänker jag, "Ska jag packa ned köket tro? Eller kanske dra på gymmet och träna? Eller ska jag ta mig en skidtur på egen hand?"
Så nu sitter jag här och velar. Har i alla fall packat ned lite mer köksgrejer samt bakat lite nyttiga muffins som jag snart ska smaka på.

Försökte ta lite kort på sängstommen och sängen, eller resårbotten kanske det heter, men brorsans gamla kamera samarbetar inte med mig så korten blir alldeles suddiga. Bajs! Tänkte lägga ut den på blocket och se om någon kan tänkas köpa den.
Ingen av er som vet någon som behöver en 160 cm sängstomme i trä med två matchande sängbord? Resårmadrass Sultan från IKEA samt bäddmadrass finns också ifall det skulle vara intressant. Ju förr desto bättre :)
Eventuellt har vi intressenter på resårbottnen, I sure do hope so i alla fall.

Nää om man skulle ta och spana in utetemperaturen ifall det är någon mening att ta sig en tur?
Bye bye you sugarpies out there!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar