tisdag 26 januari 2010

Izzy says HI!

Hej allihop, Izzy´s back!
Det ryktas om att jag är efterlängtad här på bloggen så okej, jag är inte stöddigare än att jag ger folket vad folket vill ha!
Jag har haft det lugnt och skönt under det nya årets början. Gjort mina svängar utomhus dels för att spana in läget men även för att let the neighbours know att det är JAG som bestämmer här på tomten och ingen annan. Har nämligen sett en stor svart sak lufsa runt här, som om han ägde placet....yeeeeah right! Har läst lusen av honom så jag tror inte att han vågar sig hit igen..jaajaaa okeeeej det var en fönsterruta emellan men ÄNDÅ!
Nu pågår det däremot något skumt här hemma. Jag hör ord som "spackla"och "renovera", och vad det än betyder så I DON`T LIKE! Det är ett vansinnigt oväsen här och jag får inte den uppmärksamhet jag kräver! Därför måste jag spela med och hjälpa till med vad det nu än är de gör så att det går FORT och jag kan härja fritt igen!
Här nedan ser ni vissa saker jag måste tvinga mig till för att det ska gå undan:
Packa ned förnödenheter så att jag överlever den här pärsen.

Innan hade jag ju förstås spanat in vad jag kommer att behöva medan kriget härjar.

En bra sak har i alla fall hänt. Det har kommit en spännande snubbe som låter mig sova i hans säng och leka med hans fötter. THIS IS WHAT I LIKE! Försöker försena hans hemresa genom att gömma hans verktyg och se så sockersöt ut att han måste sluta arbeta och gosa med mig istället. Han är rätt lättlurad på den fronten!

Det är där jag är för tillfället. Om, och nu säger jag OM, jag klarar mig igenom denna vinter så återkommer jag och det MED BESKED!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar