tisdag 26 januari 2010

Hedrad

Har nämligen fått en award/utmaning från en grym inspirationskälla och brud, nämligen LISS :)
This is what to do:

1. kopiera awarden till din blogg
2. länka till personen som gett dig awarden
3. berätta 7 faktagrejer om dig själv
4. välj 7 andra bloggare som du vill ge awarden till och länka till deras bloggar

Okay, here we go :)

1. Jag år Våg och vågar behöver balans. Får jag inte det längtar jag nåt så vansinnigt över det som inte är i balans. Har jag en riktigt stressig vecka längtar jag efter att få ligga i soffan och titta på vad som helst bara jag får vara jävligt lat. Har jag en lugn vecka längtar jag efter en massa fart och fläkt. Lagom av allt är ju såklart bäst.

2. Har alltid haft en förkärlek till äldre män. Tycker att de verkar mer spännande och intressanta helt enkelt och ja jag står för att jag tycker att Kjell Bergqvist är döhet trots att han kunnat vara min pappa!

3. Jag har tre tatueringar och längtar efter min fjärde. Klarar inte av att bara tatuera in vad som helst utan mina tatueringar måste betyda något speciellt för mig, som ett landmärke i livet. Så nu väntar jag med spänning på att det ska dyka upp. I know the place to put it!

4. Skulle gärna testa på att hoppa fallskärm i exempelvis Nya Zeeland eller Australien. Det verkar så förbannat häftigt och jag skulle aldrig banga ifall jag blev utmanad.

5. Min största dröm är att bila genom USA och avsluta med att se Shawn Mullins spela. Sen kan jag dö lycklig.

6. Är världsbäst på att döma ut folk efter första anblick. Är tack och lov lika bra på att ändra åsikt då det uppdagas att jag har fel :)

7. Skulle gärna spela innebandy i ett lag men då jag hatar att MÅSTA träna en viss til och MÅSTA åka på matcher så finner jag det stört omöjligt. Jag hatar MÅSTEN över huvudtaget och är livrädd för att boka in saker i framtiden trots att jag vet att det är ROLIGA saker. I´m a free soul och mår bäst när allt annat följer det temat.

Jag skickar vidare denna award/utmaning tiiiiiiill:

GOOOOOOOOOOOOOOOOO GIIIIIRRRLLLLLSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSS!!!!!!!

2 kommentarer:

  1. hi..hi..alltid lika kul å läsa dina inlägg Malin... skrivartalang de lux har du!

    Bergquist?!?... hmmm, njäaei...jo kanske...men Michael Nyquist toppar nog min lista..hi..hi

    Önskar dig en finemang dag fröken

    Kram kram

    SvaraRadera
  2. Hej gumman!
    Vad gullig du är, tack det värmer supermycket denna iskalla dag!
    Har gjort en hel del nyttigt nattjobb, nämligen totalrippat alla dina GRYMMA recept hehe så nu när köket är klart ska här testas. YUMMIE!
    KRAAAM

    SvaraRadera