fredag 29 januari 2010

What have you gyus been up to lately?

Jag kan i alla fall redovisa klart och tydligt vad jag gjort de senaste dygnen.

  • Jobbat tre nätter, mån-ons.
  • Somnade klockan 09.00 på torsdagmorgon, klev upp 12.15. Började med att måla tak, mata grannkatten, skotta, måla mer tak, skotta igen, måla kamin, måla elementrör. Däckade klockan 21.15 i soffan, nyduschad och lagom mör.
  • Klev upp 06.45 i morse för att hjälpa svärfar sätta fototapet. Nedan ser ni resultatet.
  • Mer skottning.
  • Hämta golv i Bydalen. Bar in det......drygt 700 kg golv har jag alltså konkat in...puh!
  • Tapetserat
  • Målat kamin en gång till.


Nu har det hänt lite grejer i alla fall. Det är ju det man vill se, resultat! Allt innan är ju ungefär hur tråkigt som helst!!

Här kommer lite bilder i alla fall:

Jag som tapetserar guld på väggarna :)




Såhär såg väggen ut innan fototapeten

Vår grymma fototapet....är vansinnigt KÄR i den nu!

Göran målar taket vitt


Jag river kakel

Ja that´s what you get just för tillfället. Nu ska jag spana in tv:n med Arne, sen är det nattinatti för imorgon är det 12-timmars pass på jobbet att se fram emot. AAAIAIAIAA!!

2 kommentarer:

  1. Örrö Malin du e ju fan som klippt och skuren för hemrenoveringsjobb du! Roomservice och bygglov nästa! Va fint det kommer bli när allt är klart. Spännandeeeeee!! Kram

    SvaraRadera
  2. Hihi yeeah right! Hade inte suttit fel att ha Johnnie och Mathias som arbetspolers...oh lalaaa :) Du får räjza hit sen och spana in det slutliga resultatet! KRAAM

    SvaraRadera