onsdag 6 januari 2010

Spegel spegel på väggen där...

...svara var i helvete min matlust är?!

Sen i måndagsmorse har jag sammanlagt ätit:
tre skvättar med fil
Försökte med lite flingor i men det var ingen stor hit
Några clementiner
Två varmkorvar med bröd
1,5 kopp nyponsoppa
En hårdbrödmacka med ost
Två rostmackor med ost
Kycklingsallad, svårt att definiera how much men låt oss säga sammanlagt en halv portion

Det där brukar jag kunna klämma i mig på en halv eftermiddag (milt sagt överdrivet men ändå), jag har inga problem att äta speciellt när jag tränar. MEN NU! Jag satt igår med de där två rostmackorna och trugade och trugade, tuggade och tuggade. Vill inte se mat som inte är flytande så skicka hit en nappflaska eller sondmata mig med nyponsoppa. ANYTHING!! Har bara legat i soffan i tre dagar nu, börjar känna mig en aningens rastlös.
Idag har ju Arne i alla fall varit hemma men imorgon ska han jobba igen. Det var meningen att jag också skulle göra det men eftersom jag inte kan äta så har jag ingen energi och jobba då känns inte som en plan tyvärr. DET SUGER ATT VARA SJUK!

Näee nu är det väl läge att placera my sweet ass i soffan igen, tycker mig höra "2½ men".

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar