tisdag 27 september 2011

Hot stuff


....with POLEDANCE!!!!

I bet you all wonder.....hur fan det går för mig på poledancekursen :) Ikväll var andra gången and my God, ikväll fick musklerna känna att de var med. Om jag ska visa mig utan kläder (jaa som i ett omklädningsrum menar jag, inte så att jag tänker köra nån private show än haha) kommer väl folk tro att jag blir misshandlad!! Brännmärken och blåmärken är sånt man får ta och JÖSSES vad SKOJ det är!! När flytet i rörelserna kommer och man snappar upp koreografin lättare, då jävlar känner man sig som en puma som smyger i djungelgräset........I like it! A LOT!!


Gårdagens inlägg var av förbannad sort. Jag vill bara poängtera att de som ger mig energi, de tänker jag fortsätta ladda med nöje!! Men de som tror att det bara går att checka in och hämta när det passar, nä nä, nu tänker jag dra en gräns! Så var inte oroliga, jag tänker fortsätta vara den där glada, sorglösa tösen, dansandes med glada tillrop och okontrollerat skratt!!

Körde ett crossfitpass i eftermiddags. Tror inte att jag ska göra det mer sådär alldeles innan poledansen för holy crap vad slut jag var! Passet såg ut som sådant:


6 svingar (16 kg kettlebell)
10 st marklyft (lätt, 50 kg)
20 mountain climbers
120 hopprepshopp

Gjorde sex varv på tolv minuter blankt.

Imorgon ska jag få följa med på VIP-kväll på en träningsbutik här i stan, all thanks to sweet Eva!! Ska bli superskoj då jag aldrig ens varit där, skämmes!! Det bjuds på snacks, bra erbjudanden på Better Bodies utbud................mjaaa lite av varje har jag på känn. Ser jag fram emot!!

Nu blir det till att sippa klart på iskylda proteindrinken och sen borsta tänder och hoppa i säng. Imorgon är en dag det med och var glad för det!


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar