tisdag 13 september 2011

Representing....

........ME!



Min dator, gitarr, piano, vattenflaska och träningstidning.....japp here I am folks!
Sen är resten inte mina grejer så den där schyssta soffan ska jag inte ta nån cred för, tänkte bara visa er hur jag har det nuförtiden.

Annars vad händer undrar ni kanske?
Idag fyller en av mina äldsta och finaste vänner 30 bast. Hade jag haft en bil hade jag varit där och grattat henne as we speak, eller om regnet inte öst ned så hade jag tagit cykeln. Men nu är det som det är och jag får ge mig till tåls.

Idag är jag lite stolt över mig själv faktiskt. När jag nu har tagit itu med riktigt svåra saker är det bara att tuffa på med andra saker som stör mig. En sak är det här med att vara en "substituteflickvän". Ja utan sex då alltså. Jag har alltid varit den tjejen, när andra haft det taskigt så har jag lite lägligt kommit förbi och spridit lite glädje......tills det inte har behövts mer och jag slängs in i ett hörn och glöms bort. "Jo Malin det var en tjej I used to know"....typ....

Har just fått ett mail av en sådan människa. En som var min vän ( i alla fall från min sida men inte från hans då tydligen och som jag då fick erfara)  och som jag hade många intressanta diskussioner med. Sen skaffade han flickvän, av väldigt svartsjuk typ, och han HÄLSADE då inte ens fast vi MÖTTES på stan!! Okej, glöm och gå vidare, skit detsamma I´ll manage and do fine. Sen tar det slut och plötsligt är jag en riktig högoddsare igen. The story repeats så att säga och jag mitt arsel tycker att det är KUL att han är TILLBAKA!! WHAAT??!! Hur fan tänker jag egentligen ibland??
Nu är det slut....igen.....och jag har funderat över hur jag ska tackla det denna gång han hör av sig, för frågan var bara NÄR och inte OM. Jag har kommit fram till att jag är fan värd något mer än att ständigt vara nåt jävla lyckopiller som är bra att ta en kort stund. Människor kommer och går, och jag har inget emot att sprida lite glädje här och där längs min färd. Men ska jag lägga ned någon mer energi än så, vill jag fan ha lite tillbaka också!

Därför, kära "vän", tänker jag nu skicka dig ett svar som du förmodligen absolut inte har räknat med att komma från mig. Ska bli jävligt skönt att äntligen stå upp och säga som jag tycker!

WORD people haha!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar