torsdag 8 september 2011

Nödvändigheter

Idag när jag vaknade var jag svinhungrig. Insåg däremot att jag inte hade något att äta, alltså VERKLIGEN INGET att äta! Okej jag ljuger, i kylen fanns faktiskt följande:

ägg
keso
lite grillad kyckling
tomat
gurka
en öppnad vin bag-in-box (från när vet jag ej då den inte är min)
2 burkar sylt (inte heller mina)

Så...jag ljög. Visst fan hade jag kunnat mula i mig till mättnad, men det duger inte i längden. Tog med mig Erica på lite shopping. Kom hem med fyra kassar och 950 spänn mindre. Funderar dock fortfarande vad jag egentligen handlade?! Försökte tänka till, man är inte så kaxig i köket när man inte ens har salt eller peppar! Ja ni förstår att jag ligger på botten av matbotten och karvar :)

Har börjat få lite ordning i lägenheten i alla fall. Fattar dock inte varför jag måste envisas med att lägga in kläder som jag inte sett på ett halvt decennium i en garderob som inte kan svälja mer? På ett sätt är jag grymt bra på att slänga sånt som jag inte använder, på ett sätt har jag svårt att skiljas från nåt som var jävligt hippt och fick mig att känna mig jävligt hipp.....men Malin det var TIO ÅR SEN!! Så jag ska nog ta tag i det här och rensa lite bättre....snart.....

Imorgon ska jag börja med att sova ut! Kommer att behövas när helgen och 24h jobb stundar. Sen blir det träning och lite pyssel här hemma. Ungefär så ser dagen ut men om någon har ett förslag om en date under dagen......feel free to fill me in!!

Criminal Minds och lite sömn på det yes please!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar