fredag 9 september 2011

Friday´s in da houuuse!

Nytränad brud...


.....och vilket helvetespass jag körde idag!! Är helt slut i armar och händer, jag vet inte riktigt varför på ett sätt, men det tog väl bra någonstans i alla fall :)

Passet såg ut som sådant:

25 Walking lunge steps
20 Pull-ups
50 Box jumps, 20 inch box
20 Double-unders
25 Ring dips
20 Knees to elbows
30 Kettlebell swings, 2 pood
30 Sit-ups
20 Hang squat cleans, 35 pound dumbbells
25 Back extensions
PÅ TID!

Egentligen skulle man även göra två övningar till men då det inte finns rep att klättra i eller bollar med rätt tyngd så fick jag utesluta dessa. Passet tog drygt 13 minuter, det är nog ingen höjdartid då jag inte riktigt fixar att dra av 20 pull-ups eller 25 dips rakt av utan får pausa meeeen jag jobbar på det så jag är glad ändå!

Fredag är här. Skönt för de flesta som har en mysig ledig helg framför sig meeeen för en annan som ska JOBBA 24 h under denna helg är det väl en sisådär känsla. Njuter dock av att vara ledig idag. Ska packa upp mer påsar och försöka stuva allt nånstans, handla lite och åka på fikavisit hos goaste pöjkarna på jobbet. Sen ska jag njuta av en ooooootroligt mysig fredagskväll och inte alls fundera över morgondagens våndor haha. Äh jag får ju betalt i alla fall plus extramys i form av Anna-Karin som ska gästspela på vårt skift i helgen. MYCKET BRA!!

Önskar finfolket en undebar fredag!



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar