måndag 18 maj 2009

Jag fick....

...en utmärkelse, inte från vem som helst utan från världens bästa svägerska och människa, det är det som gör att det känns sådär extra speciellt för jag vet att det kommer från hjärtat:)



Hon vill ge den till mig av denna orsak:

för du skriver så in i bomben från hjärtat med dina funderingar, skrattar alltid när jag läser dina inlägg. Keep on writing girl....Längtar redan efter nästa inlägg när jag läst färdigt det senaste....

Woooaaahhhh!!!! Det värmer ett flickehjärta och jag känner mig SÅÅÅÅ SUPERSTOLT!! Tack miljarder gånger om!!!!

Skickar den GENAST RIGHT BACK AT YA THE! För att du är en av de människor jag helst av allt ALLTID vill umgås med, för att du sprider en mysig atmosfär, för ditt engagemang i allt och alla (som förhoppningsvis blir lite mer eftertänksamt nu :) ) och för att det inte finns någon annan i hela världen som jag skulle vilja se min KÄRE KÄRE BROR med!

Skickar den även vidare till Pernilla min gamle vapendragare sen barnsben. DU får den för att du är förbannat ärlig i hur det är att vara mamma, studerande, kvinna. Du skriver precis som det är, utan kruciduller, och det behövs i en värld som denna. Tack för att du visar världen att man inte behöver vara så satans perfekt hela tiden utan det är OKEJ att känna sig lite hopplös ibland. Starkt jobbat bruden!

Idag fick jag beröm av min fd PT på gymmet. Han sa att det syntes att jag hade jobbat och påpekade att jag hade fått schyssta armar. Det kändes skönt att höra från honom, då slipper jag smyga längs väggarna för att han inte ska se mig och säga "Fan va sakta det går, träna mer!" Fan vad DUM man är som tänker så egentligen!! Jag gör väl så gott jag kan! Fast oftast vill man alltid pressa sig mera mera, framåt framåt. Dumt igen.

Pratade nyss med Therese om alla krav som man hela tiden sätter på sig själv. Det ska hälsas på folk, man ska höra av sig till dem man inte hunnit hälsa på, man ska ha städat och fint, helst nyrenoverat, trädgården ska vara grön och prunkande, bilen nyvaxad osv osv. Och OM man nu mot förmodan skulle palla av hela den där cirkusen så drar den ju bara igång igen och igen och igen, det tar aldrig slut! Känns dock som att de flesta har dessa tankar så man är ju inte ensam. Nä tror att jag överväger att skita i att städa idag, men OM andan faller på så får det räcka med vardagsrummet. Baby steps baby steps my friends!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar