lördag 27 oktober 2012

Hola Espanola!

Idag har jag landat i Nerja, Spanien, för att utöka min oerhörda kunskapsbank. Kostrådgivare står på tur så passa på att okynnesäta för snart är jag hemma igen och styr upp er ;)

Var rätt trött och sliten efter resan så jag har inte hunnit utforska så mycket mer än hotelltaket. Bilder på det finner ni nedan! Hotellet ligger nära havet vid ett mysigt torg. Mindre mysigt är att det även ligger nära en kyrka där kyrkklockorna berättar vad klockan är VARJE timme, plus att sportbaren här under visar fotboll med högsta möjliga volym. Trodde bergis att det var auktion eller nåt annat på g :)

Anyway, jag tror det här kommer bli grymt bra på alla sätt och vis!!

2 kommentarer:

  1. Vilken fantastisk utsikt! Är bara liiiiiiiite avis måste jag nog ärligt erkänna men jag unnar dig det av hela mitt härta! Njut nu och må så gott Malin!

    SvaraRadera
  2. Hihi ååh TACK vad gullig du är!!!!!! Du är hemskt välkommen om du skulle få för dig :) Jag tror att jag behöver det här så jag ska verkligen njuta av varje sekund! KRAM PÅ DIG!! Håll ställningarna hemma, det verkar du göra med bravur!

    SvaraRadera