onsdag 24 oktober 2012

What I´ve been up to last night.....

Surfer giirrrrrrrrrl! :)


Tycker det är jävligt konstigt att jag inte ser ut som de där heta surfertjejerna på tv.......måste vara fotografen som tagit ur en taskig vinkel.....va?

Ja det var i alla fall vad jag och coolaste bruttan A.C donade med igår när ni andra slösov framför tv:n. Kunde inte ens ligga blockstill på brädan till en början, så hoppet om att STÅ och actually SURFA var groteskt långt bort. Men vafan, snabblärda som vi är lyckades vi med konststycket att stå efter en kvart sådär. Hur länge behöver vi inte snacka om, man vill ju inte skryta höhö, men jag kan i alla fall avslöja att Anna-Carin var ungefär hur grym som helst!!

Har prickat av lite fler goa vänner på min "to-do-list" (ja snälla läs det där rätt nu!) och kvällen avslutas med en, förhoppningsvis, grym föreläsning. Jag ska göra en aavläggning senare angående detta!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar