tisdag 23 oktober 2012

Morgonmys

Lång natt med kass sömn. Då är det mysigt med en lång, skön morgon i soffan. Hade jag varit sju år gammal och fått välja "min bästa stund på dagen" i en sån där kompisbok, hade jag skrivit "morgonen med frukost i soffan, tittandes på Disneydags". Det är fortfarande samma sak, fast Disneydags har bytts ut mot Nyhetsmorgon. Jösses så vuxet!

Träning står på tur. Vet dock inte riktigt vad jag ska träna idag då jag verkar ha överansträngt mina ljumskar på något vis. Kände det igår när jag skulle köra knäböj. Ingen skön känsla så idag får jag prova mig fram.

Det sociala livet blommar. Idag kommer jag att hinna med fyra goa, underbara människor innan jag klipper igen ögonen för dagen. Häng med, det kommer bli skoj! Bildbevis kan inte lovas, men jag ska definitivt försöka!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar