söndag 28 oktober 2012

Morgonstund....

....@ the beach för en skön joggingtur!
Jag har alltid önskat att någon gång få göra sådär som de gör på alla snygga reklamfilmer, ni vet när de springer längs stranden och allt bara ser så förbannat perfekt ut.

Well let me tell ya att ordet perfekt nog aldrig kommer att förknippas med mig och träning, jag kommer aldrig att se snygg ut när jag tränar! Imorse var dock det närmaste jag har kommit reklamen för imorse sprang jag längs beachen som värsta vattengasellen....nä precis det finns väl ingen sån kanske så okej, jag erkänner, vattenBUFFEL! :) (Ni ser, Spanien plockar fram min sköna ironi och suddar ut min melankoli iaf.)

Hade varit perfekt om jag inte sprungit i lite nedlut, det stormade som tusan och jag råkade stanna till och pusta ut lagom när vattnet vräkte in över mina skor. Men vem fan bryr sig om småsaker??!!

Nu ska jag spana in takpoolen innan skolan börjar med en mjukstart kl 15. Undrar bara om klockan verkligen är halv elva eller om den är halv 10?

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar