måndag 29 oktober 2012

Inte bara solsken

Uppe med tuppen efter en halvtaskig nattsömn, kaffe och frukost i form av två stekta ägg och en halv avokado så ser jag inte bättre ut än såhär!
Känner ett ansvar att visa verkligheten också och inte bara en massa fina bilder på blå himmel och sol sol sol. För det är det faktiskt inte. Sol menar jag. Den har varit rätt taskig mot oss hittills. Tänker ta ett snack med den och be om lite upshapening!

Tomma gator strax före åttasnåret, tomma men vackra. För vackert är det här! Riktigt mysromantiskt vackert så grabbar, vill ni imponera på er dam, this is DA place to be!

Har hittat ett gym också, eller Jonas vår lärare, visade mig. Rätt fascinerad över deras maskinfetish här, inte ett funktionellt redskap så långt ögat mår. Ja lätt överdrivet men det var kanske 50 maskiner inklämda lite hipp som happ så det var bara att ta fram fantasin och börja jiddra:)

Back to school och sedan ska jag försöka laga lite kött på min eminenta spis!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar